p. sherman wallaby way 42 sydney


fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma

fiskar är vänner, inte mat!

du samvete är jag död?

nej du fick ingen mat för du ska banta!



jag är H2O intolerant

haha älska hittta nemo!!!

igår han jag inte blogga för pluggapluggapluggade till engelskaprovet som gick awesome!:D sen var det öppet hus och vi dansade bugg , ''jätte'' kul , man fick ju bara massa ''bra'' så jag kom lite ur kurs och gick till lite som jag vela:) sen hade vi match, förlorade men vi tar det i 9an ist, men hoppas det går bäst för frida och linnéa nu!, dom ska vinna hela allt!

idagdå, iskolan hände inte så mycket, vi labbade för en gång skull på kemin, jag falkland och joel var så grymma, vi gjorde precis rätt, haha men vi hade ingen pimpett , falkland styrde ju så det blev bra endå xd
sen på bussen fick pernilla tydligen roligt åt när jag fårgade gustav om dom skulle ha killkväll, och det var såhär kul. vadå det heter väl så? , vi har ju tjejkväll? , herregud....

aja nu ska se något på tvn kanske eller så sitter jag kvar? , jag vet inte?

vi hörs

jag saknar ebba jättemycket :(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahahha, men sara, det heter inte killkväll!:D<3<3

2010-11-26 @ 18:51:47
URL: http://pernillaojala.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0