jims värld!

helt grymt bra!
aja , jag vaknade 8 :o kunde inte sova.. , så satt på tven och såg ett avsnitt av jims värld :D
igår då, vad gjorde jag då ?
mathilda kom , och vi spelade buzz :D, haha grymt kul!, sen åkte vi hem till johanna och åt lite sen åkte vi ner ovanligt tidigt till kopparhallen, men det var ju handboll så dom körde med ta-bort-klister-maskinen och den är ju jätte bra på att ta upp vatten ,så man fick gå med en jäkla mopp runt hela plan och torka upp vattnet , sen så vart det jätte halt så alla ba halka runt xd sen skulle vi hjälpa danne i kiosken, fast det var inge mycke folk alls så vi gick ner på läktaren istället =), thihi. men det var faktist okej, dom vann med 6-3 :D, och var jätte duktiga :D, tyvärr så spelade ju inte den man ville se på xd , haha då hade det verkligen blivit en match värd att titta på , fast den vart ju det endå :d
sen åkte jag hem och såg på paranomal activity, den var asläskig i slutet :o, så vågade inte sova, haha nejdå men det var as läskigt
idag ska jag nog leka med någon ? vi får se, sen ska jag ringa emelie och alla, för att dom kanske  kommer imorgon , shit inge långt kvar alls ju :o, men grymt det kommer bli!! :D


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0