äntligen helg

så himla skönt, känner att jag är värd det efter allt mitt pluggande i veckan ;)
spanska provet gick asbra!, det andra gick väl sådär?, tummarna för vg nu då!
idag då , pappa skjutsade ner oss så vi slapp komma försent till provet, och gissa vad, dom som åkte buss kom sent! , haha
sen så hade vi typ so  , jag satt längst fram och hjälpte Kina med allt ;) , haha shit vad kul jag va!
sen engelska och jag och mathilda  fick fabuolus, (kul att jag kan stava också :)) på vårat engelska grejs vi gjorde, vi fick tillochmed aplåder av Johan =)) sen så vart det långlunch med pizza :) men det var svårt att äta :o ;)
sen så pluggade vi lite sen så gick vi ner till a och fick pirathattar , grymt coola, och som vanligt så läste jag tyska, grym på det bara att man blev mobbad för sina utal , men man kan inte veta allt, right?
sen prov sen klf och nu ska jag nog spela lite guitar hero eller se någon film :)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0