tidsfördriiiv

2010 börjar gå mot sitt slut, här är
en sammanfattning av ditt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - har jag nog

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- hade inget

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nepp

4. Dog någon som stod dig nära?
- ne

5. Vilka länder besökte du?
- sverige, sverige, sverige :o

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? -maby

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- är väl någora stycken


8. Vad var din största framgång 2010?
- det mesta !


9. Största misstaget? -
några stycken


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- knänfan!, aldrig sjuk tror jag :o, eller dagen efter grissjukan men var det  iår? :o


11. Bästa köpet?
- inte vet jag?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
- kläder


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- jaklart


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?- ´just nu mikrofonkåt

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- ungefär likasamma


16. Vad önskar du att du gjort mer?
- massa tror jag

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - gett massa för många chanser


18. Hur tillbringar du julen?
- hemma fötst med mormor och morfar och gammelmorfar sen farmor och farfar med kusinerna


19. Blev du kär i år?
- ja

20. Favoritprogram på TV - desperate housewives och ghost whisperer och nå mer troja? ;o.


21. Bästa boken du läste i år?
- tillsammans tror jag


22. Största musikaliska upptäckten?
- min musiklärare berömde mig för att jag var musikalisk :D

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- mooobil


25. Något du önskade dig men inte fick?
- inget troja ;o


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- filmmys med Fanny ♥

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? -
jag något finns det nog

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?-
blandade känslor, med asbra för det mesta! :d

29. Vad fick dig att må bra? - dom bästa

30. Vilken kändis var du mest sugen på? -
 jadu ? taylor  laurent ofc! :D

31. Vem saknade du?
- massa!

32. Den bästa nya personen du träffade?
- Evve!! ♥

Kommentarer
Postat av: evve ♥

åhh sara dsm dsm dsm :) <3

hoppas du kommer snart :D

2010-12-25 @ 16:54:02
URL: http://evvea.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0