att träna eller inte träna, det är frågan

kom nyss hem från en as jobbig cykeltur hem, uppförsbacke och motvind typ hela tiden ;o jag och mathilda tänkte stiga av och gå flera gånger, men ja, vi är ju innebandyspelare och ger aldrig upp så cyklade vi hela vägen, + att vi körde cykeltävling mot linus på bron, och vi vann!
aja , dan va inte så jobbig som jag trodde , imorgon är det värsta chill dan med asmånga, långa hål och 4 lektioner (y sooft!
ikväll blir det kanske träning ,eller det beror på om pappa ska med på lillebrors match för då måste jag med...
och imorgon går man på plan! första inomhusträningen, awesome! men det blir bara lite lek så vi har lite bollkänsla till söndag , för er som inte har förstått ska jag på dm i falun!:D asnervös!
nog för mig kommer nog något inlägg senare? fåse om jag orkar
nu blir remember me eller blair witch projekt ! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0