är det bara min fb som inte funkar ?! :o

min facebook funkar inte :o får damp snart.....
kom hem från skolan för ett tag sen, våran biologi var inställd så vi kunde ha fått slutat kvart i ett typ , men det visste inte vi om, så vi väntade där i typ en och en halv timme för att få gå hem :o blä
på svenskan läste vi och gjorde klart vårat papper, nästa vecka är det deckare, sara gillar't
sen var det typ syslöjd och jag håller på att sticka något som jag inte kommer ihåg vad det heter (A) men bra bilr det nog när det är klart :) sen matte, joel satt sig brevid mig för det va så tråkigt att sista själv och peter var ju också sjuk så
det gick ju VÄLDIGT bra att räkna, jag vill ha tbx erica:(
haha jag är bäst på argaleken, fast ne, jag börjar bara att skratta :(
på det onödiga hålet spela vi pingis , jag var i final ttyp  gånger :D värsta duktig jag är :'D
men oscar slog ut mig hela tiden :(

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0